Magyar Camping és Caravanning Club

04-06.-04-10. Agárd

Húsvét Agárdon

A Húsvéti ünnepeket ebben az évben is az agárdi kempingben töltötte klubunk. Csütörtökön érkeztek az első kempinges társaink és ezzel együtt sajnos a szél is feltámadt, majd pénteken azok is megérkeztek, akik bíztak a jó időben. Így összességében 50 egység vett részt lengyel társainkkal együtt ezen a hétvégi programon.

Este Krausz József elnökhelyettes megnyitotta a találkozót, beszámolt a hétvégi programról a kemping által biztosított közösségi teremben. A péntekre meghirdetett Nordic Walking oktatásra és sétára az oktató betegsége miatt - hogy ne maradjon el a program - Sándor Tibort kérték fel, hogy tartsa meg a sétát a kis lelkes csapatnak. Tibor szorgalmasan képezte magát, így nem maradt el ez az esemény. Ahogy kell, megvolt a belső és a külső melegítés, így nem mondható, hogy felkészületlenül vettünk részt a sétán.

Szombaton elindultunk Dégre, hogy megnézzük a klasszicista Festetics-kastélyt. Képzett tárlatvezető segített miket, hogy megismerjük a kastély történetét, az épületben lakók életét, szokásait, történetüket és a kor történelmét. A kastélyt szép angolpark vette körül, amelyet még érdekesebbé tett a hozzá tartozó tó, rajta kis szigettel és épülettel. Az eső ellenére, esernyő alatt a szebb részeket körbejártuk. Ezt követően a megérdemelt ebédet elfogyasztottuk, majd hazafelé még egy cukrászdában is megálltunk. Az esti programot tábortűzzel zártuk, az éhesebbek még szalonnát is sütöttek.

Vasárnap a hagyományos, húsvéti, tó körüli kerékpártúrára indultunk, úgy, hogy közben vendégváró fröccsterasz várt minket Sándor Tibiéknél, Sukorón. Zsuzsi és Tibor nagy szeretettel, megterített asztallal várta az elfáradt, szomjas csapatot, forralt borral, pogácsával és „Tibi atya borával”. Hazaérkezésünk után a kempingben tartózkodó gyerekeknek gyerekprogrammal, nyuszi simogatással kedveskedett a klub. A közös vacsora, babgulyás sem maradt el, amit Erzsike és segítőik készítettek nekünk. Ezek után egy fergeteges tánccal, közös énekléssel zártuk a napot.

Hétfő reggelre a nap kisütött. Ahogy körbenéztem a kempingben, majdnem minden hölgy társam - igaz titokban - ki tojással, ki csoki nyuszival, de vártuk a locsolókat. Meg is érkeztek! Így elmondhatjuk mi a jövő húsvétig nem fogunk elhervadni.

Egy magyar közmondás szerint az időjárásra azt mondhatjuk „minden jó, ha a vége jó”!

Sashalmi Éva

fotó: Bereczki Gyula

- - - hirdetés - - -
logó tervezés Zsóry Liget Camping Gyomaendrődi Liget Gyógyfürdő és Kemping HUNGEXPO Budapest Kongresszusi és Kiállítási Központ Thermal Garden, Csokonyavisonta campinform.eu - a kempingezők kedvenc oldala