Magyar Camping és Caravanning Club

Budapest, Haller kemping

Nagyon szép hétvégét töltöttünk Budapesten a Haller kempingben megszállva.

Igaz csak kevés lakóegység volt, de néhányan lakó nélkül csatlakoztak a programhoz. Csütörtökön estefelé jó hangulatban indultunk el villamossal a Vigadó térre és tovább a Millenniumi kisföldalattival a Városligethez. Már sötétedett a Vigadó téren így már a felkapcsolt fényekkel kivilágított Várat, Várkert Bazárt és a többi szépséges épületet is láthattuk kivilágítva. Körbejártuk a Vajdahunyad Várát és megnéztük a kivilágított, újonnan épült Magyar Zene Házát. Egy kis sörözés után a sötétben felgyalogoltunk a Néprajzi Múzeum tetejére. Gyönyörű kilátás nyílt a kivilágított Budapest egy részére.

Hazafelé kettévált a csapat a Vörösmarty téren. Mi még végig sétáltunk a Váci utcán, Kígyó utcán. Megnéztük a Párizsi udvart és a felújított déli Klotild-palota épületét kivilágítva. Legközelebb itt kávézunk a Belvárosi Kávéházban. Villamossal indultunk vissza a kempingbe. Nagy nevetések és némi elhallás után, (Végállomás-Hévállomás) feleslegesen leszálltunk a Boráros téren a villamosról. Néhány átszállással hazaértünk a kempingbe, nagy jókedvvel.

Másnap 9 órakor indultunk el a Városligetbe. Most a Keleti pályaudvartól közelítettük meg. Voltak olyan társaink, akikkel a Városligetben találkoztunk, hogy velünk töltsék a napot és együtt megnézzük a gyönyörű Városligetet, a felújított épületeket és az új épületeket. A park gyönyörű. Rengeteg zöld növényzet, a régi fák, a Millennium Háza előtt a rózsakert a szökőkúttal egy csoda. Az épület felújítva, eredeti Zsolnay kerámiával. Majd újból célba vettük a Magyar Zene Házát. Teljesen más hatások értek bennünket, mint előző este a kivilágított épület esetében. Teljesen beolvad a környezetbe, a zöld lombok közé. Ma belülről is végignéztük és egy jót kávéztunk. Utunkat az Új Néprajzi Múzeum irányába vettük. Belülről is megnéztük a kiállítást, igen érdekes volt. Megbeszéltük, hogy pihentebben és sokkal több időt szánva a kiállítás részleteit újból fel fogjuk fedezni. A többség itt a múzeumban menüt ebédelt, ami nagyon finom volt és a mai árak mellett igen kedvező volt. Néhányan újból megmászták a Néprajzi Múzeum épületét. Hazaérkezésünk után közös sütögetésre került sor igen jó hangulatban.

Másnap reggel tömegközlekedéssel közösen indultunk az Ázsia Centerben tartott Közgyűlésre. Visszaérkezésünk után egy kis pihenést követve több irányba indultunk. Három család a Nemzeti Szinházba egy Tamási Áron darabot nézett meg a kisszínpadon. Egy család a Margitszigeti Szabadtéri Színpad programját látogatta meg. Mi kivillamosoztunk a Budafoki Borfesztiválra. Ott is találkoztunk kempinges társakkal, akik Budafokon laknak. A nagy tömegben mégis felismerték kis csapatunkat. Nagyon jó hangulatban indultunk vissza. Hazafelé végigsétáltunk a kivilágított Szabadság hídon. Csak fiatalok a városban, meg mi. Hazaérve még éjjel 1 óráig élménybeszámoló volt. Ki-ki hol töltötte az estét.

Nagyon szép hétvégét töltöttünk itt Budapesten.

Elhatároztuk, hogy minden évben szervezünk egy budapesti találkozót és megpróbáljuk felfedezni Budapest szépségeit éjjeli és nappali voltában.

Veress Ági

- - - hirdetés - - -
logó tervezés Zsóry Liget Camping Gyomaendrődi Liget Gyógyfürdő és Kemping HUNGEXPO Budapest Kongresszusi és Kiállítási Központ Thermal Garden, Csokonyavisonta campinform.eu - a kempingezők kedvenc oldala